Η Ιαπωνία, που προφέρεται Νιχόν στα ιαπωνικά, προέρχεται από το ομηρικό ρήμα νήχω, που σημαίνει κολυμπώ, από το οποίο προέρχεται και η λέξη νήσος; Φυσικά, η Ιαπωνία-Νιχόν είναι νήσος..... [«Η γέννηση, η διαδρομή και οι μεταλλάξεις της ελληνικής γλώσσας»] Κώστας Δούκας, δημοσιογράφος
__________________________________________________________________________________________________________________________
......................................"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
__________________________________________________________________________________________________________________________
Η Φωτό Μου

Καθημερινά... με τον Πάνο Αϊβαλή // Επικοινωνία στο email: kepeme@gmail.com

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ

Το περιστέρι της Ειρήνης, Pablo Picasso

Το περιστέρι της Ειρήνης, Pablo Picasso
για τον Άνθρωπο, την ειρήνη στον κόσμο, λέμε όχι στους πολέμους και στη βία από άνθρωπο σε άνθρωπο ...make love not war - κάντε έρωτα όχι πόλεμο

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

«Υπόθεση Γαύδος»: Αρκετά με το όργιο του κανιβαλισμού εναντίον της δασκάλας....


«Υπόθεση Γαύδος»: Αρκετά με το όργιο του κανιβαλισμού εναντίον της δασκάλας....// - ΣΕΠΕ Χανίων προς Δήμαρχο Γαύδου: «Να ανακαλέσεις και να ζητήσεις συγνώμη από την εκπαιδευτικό που παραιτήθηκε» // (Εξαιρετικά άστοχη η τοποθέτηση της Δημάρχου Γαύδου στο θέμα της παραίτησης της δασκάλας στο Δημοτικό Σχολείο Γαύδου. Αλλού έπρεπε να στρέψει τα βέλη της η Δήμαρχος και αλλού -δυστυχώς- τα έστρεψε... Κρίμα για την κ. Καλλίνικου! Εαν μαλιστα στη συμπεριφορά της αυτή υπάρχει και ...Συριζέικο υπόβαθρο τότε είναι πολλαπλά θλιβερό...
 Δ.Τζ.)
~~~~~~~~~~~
Με μία σκληρή ανακοίνωση ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Χανίων αναφέρεται στην παραίτηση της δασκάλας από το δημοτικό σχολείου Γαύδου. Ανακοίνωση επίσης εξέδωσε και το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών.
Στην ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Χανίων αναφέρονται τα εξής:
"Η παραίτηση της δασκάλας στο Δημοτικό Σχολείο Γαύδου είναι δείγμα της απελπιστικής κατάστασης που οδηγεί τους εκπαιδευτικούς το καθεστώς της «αναπλήρωσης» και της έλλειψης μόνιμων διορισμών.
Η προσπάθεια διαπόμπευσης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε μερίδα των ΜΜΕ της εκπαιδευτικού αποτελεί την πιο ανέντιμη υποστήριξη του συστήματος εργασιακής ομηρίας και ταλαιπωρίας των εκπαιδευτικών που γίνονται κάθε χρόνο εσωτερικοί μετανάστες, εγκαταλείποντας τις οικογένειές τους, για να δουλέψουν στην άλλη άκρη της χώρας. Βάλλονται άνθρωποι που δουλεύουν με ανύπαρκτα εργασιακά δικαιώματα, καλύπτοντας ταυτόχρονα τις ανάγκες πολλών σχολείων, με ελάχιστους μισθούς, χωρίς άδειες, χωρίς δικαίωμα να αρρωστήσουν, χωρίς δικαίωμα να γεννήσουν και να μεγαλώσουν τα βρέφη τους με ασφάλεια. Αυτοί που σε πολλές περιοχές, όπως και η δική μας, αντιμετωπίζουν το ανοιχτά εχθρικό και αφιλόξενο τοπίο, που έχουν επιβάλλει οι κανόνες της ελεύθερης αγοράς στην εύρεση κατοικίας.
Σκοπός των επιθέσεων ενάντια στην εκπαιδευτικό είναι να αντιστραφεί το κύμα συμπάθειας προς τους αναπληρωτές. Στόχος τους είναι να καμφθεί η κατανόηση της αναγκαιότητας και η μαζική υποστήριξη που αρχίζει να απολαμβάνει το αίτημα για μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση.
Θλιβερή πρωτιά σε αυτή την εκστρατεία διαπόμπευσης της δασκάλας είχε η δήμαρχος Γαύδου. Το ότι είναι δήμαρχος ενός ακριτικού νησιού δεν της δίνει καμία τέτοια δικαιοδοσία. Σε καμία περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν είναι υποχρεωμένοι να παίρνουμε την άδεια καμίας/κανενός δημάρχου, για να παραιτηθούμε. Ευτυχώς η αποδοχή μιας θέσης εργασίας ή της παραίτησής μας από αυτή, αποτελεί ακόμη δικαίωμά μας. Ενημερώνουμε τη δήμαρχο Γαύδου ότι οι δήμαρχοι δεν αποτελούν τους εργοδότες των εκπαιδευτικών παρόλο που οι νεοφιλελεύθερες στρατηγικές το επιθυμούν διακαώς και το επιδιώκουν ώστε να πάψει η κρατική χρηματοδότηση της εκπαίδευσης. Ας μη βιάζεται να προβάρει ανάλογα κουστούμια.
Θεωρούμε απόλυτη κατάντια το γεγονός όσοι πολιτεύονται και διεκδικούν την ψήφο των συμπολιτών μας να το πράττουν με όρους ηλεκτρονικής ανθρωποφαγίας και μάλιστα απέναντι σε ανθρώπους που η επιλογή της ανεργίας αποτέλεσε λύση απελπισίας, προς όφελος των παιδιών τους.
Τέλος, επαναλαμβάνουμε ότι ο μοναδικός τρόπος για να λυθεί οριστικά το πρόβλημα των ακριτικών σχολείων και όχι μόνο, είναι οι μαζικοί και μόνιμοι διορισμοί για το οποίο αγωνιζόμαστε εδώ και χρόνια. Σε αυτό τον αγώνα θα θέλαμε να έχουμε συμπαραστάτη και το Δήμο Γαύδου και όχι απέναντί μας.
- Ζητούμε από τη δήμαρχο Γαύδου να ανακαλέσει και να ζητήσει συγγνώμη από την εκπαιδευτικό.
- Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών, ΤΩΡΑ"
~~~~

«Υπόθεση Γαύδος»: Αρκετά με το όργιο του κανιβαλισμού
"Σε ένα όργιο κανιβαλισμού και πολιτικής αμνησίας, μέσα μαζικής ενημέρωσης μας ενημερώνουν από την Τρίτη 18/9 σε συνεχείς δόσεις ότι το σχολείο της Γαύδου παραμένει κενό, όπως επίσης ότι την ευθύνη φέρει η δασκάλα που παραιτήθηκε. Αφορμή στάθηκε η ανάρτηση της δημάρχου Γαύδου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η οποία ευθαρσώς εγκάλεσε τη δασκάλα για την παραίτησή της σημειώνοντας μάλιστα ότι «ο εκπαιδευτικός έχει ευθύνη για το μέλλον παιδιών και οφείλει να κλειδώνει την επιπόλαιη συμπεριφορά στο σπίτι του πριν αναλάβει καθήκοντα έστω και για μια μέρα». Η δήμαρχος προφανώς ξεχνά τη συνθήκη εργασίας χιλιάδων αναπληρωτών, όπως άλλωστε προτιμά να μην αναφερθεί στο γεγονός ότι το σχολείο της περιοχής παραμένει δίχως μόνιμο εκπαιδευτικό εξαιτίας της πολιτικής μηδενικών διορισμών που ακολουθούν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
Βολικό για μια δήμαρχο που έχει υποστηρίξει την εκλογή ΣΥΡΙΖΑ και βλέπει ως λύση την ειδική πρόσληψη αναπληρωτών σε περιοχές της παραμεθορίου. Κι αν μια κουβέντα παραπάνω έγινε για τις ποινές των αναπληρωτών φανταζόμαστε ότι ήταν γιατί οι εν λόγω προσλήψεις επαναφέρουν τη διετή διαγραφή. Βολικό όπως φαίνεται και για την κυβέρνηση που το βάρος της στελέχωσης των σχολείων μετακυλίεται από το υπουργείο παιδείας στον εκάστοτε αναπληρωτή που θα κληθεί να δουλέψει στο παρά πέντε οπουδήποτε χωρίς να είναι σε θέση να κάνει τον στοιχειώδη προγραμματισμό για τη ζωή του.
Βολικό επίσης για τον Κυριάκο Μητσοτάκη που λίγες μέρες πριν στη ΔΕΘ υποστήριζε την «ελευθερία» επιλογής προσωπικού, για να υπογραμμίσει όπως και οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ότι οι χιλιάδες απολύσεις αναπληρωτών κάθε Ιούνη αποτελούν απλώς λήξη της σύμβασης. Μας βλέπουν ως αναλώσιμους αριθμούς, σκουπίδια για τον κάδο των ανέργων και περιμένουν να αναφωνήσουμε ότι για την κατάσταση που ζούμε φταίμε εμείς οι ίδιοι. Άλλωστε στην φετινή πρώτη φάση προσλήψεων στη Β/θμια η εξαίρεση ολόκληρων περιοχών με εκατοντάδες κενά δικαιολογήθηκε από τους κύκλους του Υπουργείου ως “αλγοριθμικό πρόβλημα”.
Εμείς από την πλευρά μας λέμε: «ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ». Μοναδικοί υπεύθυνοι για την υποστελέχωση του σχολείου της Γαύδου και χιλιάδων άλλων σχολείων ανά τη χώρα είναι οι κυβερνήσεις που επέλεξαν την αναπλήρωση ως μέσο χτυπήματος της μονιμότητας, αλλά και ως μέσο υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου. Κανένα σχολείο δεν πρόκειται να λειτουργήσει «κανονικά» όσο 1η Σεπτέμβρη δεν έχει όλους τους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους, όσο εναλλάσσει προσωπικό, όσο παραμένει με κενά επειδή το υπουργείο αρνείται να καλύψει σταθερά το σύνολο των αναγκών και δεν προβλέπει.
Στο δια ταύτα το υπουργείο Παιδείας οφείλει ΑΜΕΣΑ να καλύψει τα χιλιάδες υπάρχοντα κενά, προβλέποντας επιπλέον προσωπικό σε κάθε διεύθυνση για την κάλυψη έκτακτων κενών. Δε θα σταματήσουμε να παλεύουμε μέχρι το κάθε παιδί να έχει την εκπαίδευση που χρειάζεται χωρίς περικοπές κι εκπτώσεις. Δε θα σταματήσουμε να παλεύουμε μέχρι ο καθένας και η καθεμιά να δουλεύει ΜΟΝΙΜΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ με πλήρη εργασιακά δικαιώματα.
Με πρώτο βήμα τις 28/9 ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
- ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
- ΕΝΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΡΣΜΩΝ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
- ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
- ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΤΟΥΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ Η ΑΡΝΗΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
- ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΜΑΣ-ΠΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Την ίδια στιγμή όμως κανείς και καμιά να μη βιώσει μόνος/η «τα προβλήματα της δουλειάς», κανείς και καμιά μη ζήσει τον εξαναγκασμό σε παραίτηση είτε γιατί δεν άντεξε είτε γιατί δεν είχε δικαίωμα σε αναρρωτικές. Δικτυωνόμαστε μεταξύ μας, απευθυνόμαστε στα σωματεία μας και πιέζουμε για να ανατρέψουμε το εργασιακό καθεστώς που μας θέλει δίχως δικαιώματα".
Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών

________
Πηγή: sidonistikoanapliroton.blogspot.com
https://sidonistikoanapliroton.blogspot.com/…/blog-post_20.…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ειδήσεις